سلطانی: استقلال خوزستان در خطر جدی کسر امتیاز است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، خیلی وقت بود نام امیر سلطانی برای مدیریت یکی از باشگاه های بزرگ پایتخت مطرح می شد. در ابتدا کسی این خبر را جدی نمی گرفت اما حالا که سلطانی از مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان استعفا داده، همه دارند به این باور می رسند که آن خبرها بی دلیل نبوده. سلطانی در مورد استعفایش از استقلال خوزستان و اینکه گزینه تیم های سرخابی پایتخت شده، حرف های جالبی دارد.

سلطانی: استقلال خوزستان در خطر جدی کسر امتیاز است

* * *

- خبر رسیده گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال و پرسپولیس هستید. این مساله چقدر صحت دارد؟

راستش را بخواهید برای هر 2 باشگاه از من رزومه خواستند که من هم گزارش کاملی به آن ها دادم. حالا باید ببینم شرایط چطور می گردد.

- پس شما برای حضور در باشگاه های تهرانی از مدیریت استقلال خوزستان استعفا دادید؟

نه، من استعفایم را خیلی وقت پیش دادم اما هنوز موافقت نشد.

- مسائل مالی دلیل این استعفا بوده؟

بله، در واقع عزمی برای حل مسائل وجود ندارد. سارکونی طلب 192 هزار دلاری دارد که من بعد از 4 شب صحبت کردن با او، بالاخره توانستم راضی اش کنم که فعلا 10 هزار دلار بگیرد تا مابقی اش را از رضایتنامه یونس دلفی بدهم اما آن 10 هزار دلار را هم ندادند. اگر نمی خواستند بدهند چرا گفتند مشکل را حل کنم که 4 شب تا ساعت 4 صبح با برزیل تماس داشته باشم و التماس کنم سارکونی شکایتش را پیگیری نکند؟ من حتی قرار بود به باشگاه هلندی نامه بزنم که مابقی طلب سارکونی را مستقیم به حساب این بازیکن واریز نمایند اما 10 هزار را ندادند که این پرونده مختومه گردد. تیم استقلال خوزستان می خواست اردو برود، پول نیست. دیدم با این شرایط نمی گردد کار کرد، به خودم گفتم چرا بمانم؟ خیلی دوست داشتم پروژه ای که آغاز کردم را به انتها ببرم اما شرایط مهیا نیست.

- با این شرایط می گردد گفت که 6 امتیاز از استقلال خوزستان کسر خواهد شد؟

به جز این 6 امتیاز که به خاطر شکایت سارکونی است، من فکر می کنم پرونده های دیگری هم شرایط تیم را به خطر می اندازد چون 2، 3 بازیکن دیگر هم شکایت کردند. در کل وقتی عزمی نباشد شرایط بدتر از این هم خواهد شد. 10 هزار دلار 130 میلیون تومان می شد اما آن را ندادند. استقلال خوزستان تیم جوانی است که اگر 6 امتیاز از آن کسر گردد، دچار مشکل می گردد. این تیم با دردسر و کوشش زیادی 9 امتیاز کسب نموده.

310-11

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4637

به "سلطانی: استقلال خوزستان در خطر جدی کسر امتیاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی: استقلال خوزستان در خطر جدی کسر امتیاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید