شاهرود 130 ورزشکار سازمان یافته در اتومبیل رانی دارد

به گزارش مجله سرگرمی، هادی زحمتی در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه بزرگ ترین مشکل پیش روی ورزش اتومبیل رانی به خصوص برای قشر جوان نبود فضای مناسب برای این کار است، ابراز داشت: در حال حاضر با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهرستان بحث واگذاری جاده قدیم شاهرود میامی به هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی برای احداث پیست از سمت اداره کل راه و ترابری در دست پیگیری است.

شاهرود 130 ورزشکار سازمان یافته در اتومبیل رانی دارد

وی اضافه کرد: پیست موتور کراس رودیان تنها فضای موجود برای استفاده است که برای توسعه این ورزش و رشته های مهیج اتومبیل رانی و موتورسواری نیازمند به پیست مناسب تری هستیم که در شرایط حاضر بهترین گزینه محور بلااستفاده شاهرود و میامی است.

برگزاری مسابقات رالی خانوادگی

رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری شاهرود با ابراز گلایه از سوی برخی مسئولان بیان نمود: متأسفانه برخی مسئولان برای ایجاد پیست و در اختیار گذاشتن فضای لازم همکاری نمی نمایند و ضمن آنکه برای توسعه این ورزش مهیج و نو نیازمند تزریق اعتبارات نیز هستیم که تا این موارد حل نگردد شاید اقدامات ما نیز به سرانجام مطلوب نرسد.

زحمتی بابیان اینکه روز جمعه به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات اتومبیل رانی رشته رالی خانوادگی در شاهرود برگزار می گردد، توضیح داد: شرکت برای عموم مردم در این مسابقه به شرط داشتن خودرو آزاد و مهم ترین آیتم آن رعایت قوانین هدایت و رانندگی است.

وی بابیان اینکه طول مسابقه رالی خانوادگی حدود 180 الی 200کیلومتر و شامل معابر درون شعری و برون شهری است، اضافه کرد: شرکت نمایندگان با در دست داشتن نقشه که روز مسابقه به آن ها داده می گردد مسیر مشخصی را از ابتدا تا سرانجام طی می نمایند و در طی راه ایستگاه های داوری بر عملکرد ورزشکاران نظارت خواهند داشت.

فعالیت 60 ورزشکار موتورسوار در شاهرود

رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری شاهرود بابیان اینکه تنها رشته ورزشی که فعالیت خانم ها و آقایان در آن به صورت مختلط برگزار می گردد هستیم، ابراز داشت: شرایط به گونه ای رقم زده شد تا امکان استفاده همه طیف ها و گروه ها در آن مهیا باشد.

زحمتی بابیان اینکه شرط ورود به ورزش اتومبیل رانی و موتورسواری داشتن وسیله نقلیه است، توضیح داد: علاقه مندان می توانند با معرفی هیئت به بانک، تسهیلات لازم را برای خرید موتورسیکلت دریافت نمایند.

وی بابیان اینکه شاهرود 60 ورزشکار موتورسوار و 130 ورزشکار اتومبیل رانی سازمان یافته دارد، اضافه کرد: برای توسعه این ورزش باید بخش خصوصی وارد عمل گردد، در پیست های بزرگ نیز بخش خصوصی با تأمین موتورسیکلت و خودرو امکان استفاده از این ورزش مهیج را فراهم می نماید که این زیرساخت هنوز در شاهرود فراهم نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4849

به "شاهرود 130 ورزشکار سازمان یافته در اتومبیل رانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرود 130 ورزشکار سازمان یافته در اتومبیل رانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید