شفر: سپاهان فقط یک موقعیت گل داشت

به گزارش مجله سرگرمی، شفر معتقد است که سپاهان فقط یک موقعیت گل داشت

شفر: سپاهان فقط یک موقعیت گل داشت

به گزارش خبرنگاران ،شفرسرمربی استقلال بعد از باخت این تیم مقابل سپاهان گفت: من در گذشته ام هم باخته ام، اما امروز باختیم در حالی که خوب بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. متأسفانه یکسری مشکلاتی هم بود. قبل از بازی پژمان منتظری را از دست دادیم و در دقیقه 15 هم علی کریمی را از دست دادیم. تیم حریف فقط یک موقعیت داشت و باید بازیکن آنها متوقف می شد تا سانتر نکند. شفر در ادامه گفت:از قبل می دانستیم سپاهان فقط ارسال می نماید. یک تیرهم در لحظات انتهایی بازی زدیم، اما بدشانس بودیم. در رختکن هم به بازیکنانم گفتم بدشانس بودیم، اما ما باید در تمام لحظات بازی خوب کار کنیم. من الان نمی توانم حرف منفی در مورد تیمم بزنم. ما خوب بازی کردیم و تیم حریف فقط یک موقعیت داشت. سرمربی استقلال در مورد داوری بازی هم گفت:وقتی شما در استقلال هستید و بازی می کنید تمام تیم از نفر اول تا نفر آخر باید بجنگند برای موفقیت، نه اینکه در یک صحنه بایستید و به حریف فرصت بدهید تا گل بزنید. شما در تلویزیون دیدید که در یک صحنه داور برای ما یک پنالتی نگرفت و در مقابل برای تیم حریف یک پنالتی گرفت که یاری داور به خوبی آن را مردود خاطرنشان کرد. شما می دانید من در مورد داوری صحبت نمی کنم، اما در یک صحنه بازیکن سپاهان صحنه سازی کرد و به یاری داور تبریک می گویم که این صحنه را به خوبی تشخیص داد و به داور اطلاع رسانی کرد، اما در صحنه دیگر باید روی محمد دانشگر پنالتی گرفته می شد که نشد. البته شاید داور این صحنه را ندیده باشد، چون برای او راحت نبود، ولی در صحنه ای که داور برای سپاهان پنالتی گرفت یاری داور به خوبی صحنه را دید.

سرمربی استقلال در واکنش به این پرسش که در یک سال گذشته تیم استقلال نزدیک به 20 بازیکن مصدوم داشته است و دلیل این موضوع چیست، گفت:در مورد پژمان منتظری باید بگویم این بازیکن در یک صحنه در تمرین همزمان می خواست با یک بازیکن توپ را بزند که به همین خاطر پای او دچار مصدومیت شد. مثل اینکه در خیابان در حال حرکت هستید و پای شما پیچ می خورد. در مورد علی کریمی هم باید با پزشک تیم صحبت کنم تا بدانم وضعیتش چطور است. درباره فصل گذشته هم بگویم ما در فصل قبل مربی بدنساز نداشتیم و فقط میک مک درموت در ابتدای فصل با ما بود که خیلی زود با او قطع همکاری کردیم. مربی بدنساز در تیم خیلی مهم است. ما فصل گذشته فوتبال سریع و تندی را بازی می کردیم و اگر در این نوع سبک بازی بازیکن آماده نباشد، ممکن است مصدوم گردد.داریوش شجاعیان هم در بازی با ذوب آهن در برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و محسن کریمی هم در تمرین و در برخورد دچار پارگی رباط صلیبی شد. ما الان فیلیپ را به عنوان مربی بدنسازی داریم که در تمرین و بدنسازی خوب کار می نماید. راجع به علی کریمی هم باید با پزشک صحبت کنم، اما در مورد پژمان منتظری شاید برخورد با پای او خیلی محکم نبود که باعث مصدومیت او گردد.

شفر در ادامه در واکنش به این سؤال که تیمش عملکرد ضعیفی در خط حمله داشته است و بازیکنان این تیم نتوانسته اند جای خالی مامه تیام را پر نمایند، گفت: بله، این درست است. تیام را نمی گردد برگردانند و دیگر نباید در مورد آن صحبت کرد. الحاجی گرو هم این بازی نسبت به دیدارهای گذشته بهتر بود و رفته، رفته بهتر هم می گردد. شاید اگر فصل قبل این بازیکن در استقلال بود می توانست 10 گل بزند. بارها گفتم تیم ما تغییر نموده و برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان احتیاج به زمان داریم. ضمن اینکه نباید فقط مهاجمان گل بزنند. من از هافبک های تیمم هم انتظار گلزنی دارم. اللهیار صیادمنش هم رفته رفته بهتر می گردد و شاید در چند سال آینده بهترین مهاجم آسیا گردد. من نمی خواهم زیاد از مهاجمانم ایراد بگیرم و بگویم این کار را بکند و آن کار را نکند، بازیکن باید خودش یاد بگیرد. صیادمنش بازیکن بسیار خوبی است و در بازی با سایپا هم دیدید که یک خطای شدید روی او انجام شد. مهدی قائدی هم قدم قدم بهتر می گردد و من نمی خواهم از آنها انتقاد کنم، باید فرصت بدهیم تا بازیکنان یاد بگیرند.

670-10

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5266

به "شفر: سپاهان فقط یک موقعیت گل داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: سپاهان فقط یک موقعیت گل داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید