محسن ابراهیم زاده خواننده کنسرت فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش مجله سرگرمی، محسن ابراهیم زاده خواننده جوان پاپ ایران روز شنبه در افتتاح فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا، در استادیوم آزادی اجرای زنده موسیقی خواهد داشت.

محسن ابراهیم زاده خواننده کنسرت فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محسن ابراهیم زاده خواننده جوان و پاپ موسیقی کشورمان، پیش از بازی روز شنبه در استادیوم آزادی برای طرفداران پرسپولیس، موسیقی زنده اجرا خواهد نمود تا بزرگترین کنسرت ممکن در ایران را برگزار کند.

اجرای زنده موسیقی در کنار برنامه های دیگری که برای تماشاگران تدارک دیده می گردد از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی به حساب می آید. در این میان قرعه به نام این هنرمند کشورمان افتاد تا در اولین بازی پایانی لیگ قهرمانان که به میزبانی ایران انجام می گردد، حضور پیدا کند.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه (19 آبان ماه) بین تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت 18:30 دقیقه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

https://bestcanadatours.com: با مجری سفر به کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5863

به "محسن ابراهیم زاده خواننده کنسرت فینال لیگ قهرمانان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن ابراهیم زاده خواننده کنسرت فینال لیگ قهرمانان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید