مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان خراسان شمالی برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، عیسی پور نادری در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه در این مسابقات بیش از 100کشتی گیر با یکدیگر به رقابت پرداختند اظهار کرد: بخش رشته آزاد در وزن 57 کیلوگرم امیر علی زاده از شیروان، وزن 61 کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده از شیروان، وزن 65 کیلوگرم ابراهیم یزدانی از اسفراین، وزن 70 کیلوگرم رضا براتی از بجنورد، وزن 74 کیلوگرم حمید الهیان از بجنورد، وزن 79 کیلوگرم احمد جفاکش از بجنورد عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان خراسان شمالی برگزار گردید

پور نادری توضیح داد: در وزن 86 کیلوگرم بابک رضایی از جاجرم، وزن 92 کیلوگرم کمیل یونسی از بجنورد، وزن 97 کیلوگرم مجتبی ربانی از بجنورد و در وزن 125 کیلوگرم یاسین سبحانی از بجنورد صاحب عناوین برتر شدند.

به گفته رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی در رشته آزاد تیم های بجنورد، شیروان و جاجرم به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی همچنین با بیان نتایج این رقابت ها در رشته فرنگی اعلام کرد: در وزن 60 کیلوگرم سعید تختایی از اسفراین، وزن 63 کیلوگرم مهدی گرمه ای از بجنورد، وزن 67 کیلوگرم امیر اسمعیل آبادی از بجنورد، وزن 72 کیلوگرم علی اکبر محمدی از بجنورد، وزن 77 کیلوگرم فرید محمدی از بجنورد، وزن 82 کیلوگرم خشایار طاهرپور از اسفراین، وزن 87 کیلوگرم سعید معتمدی از بجنورد، وزن 97 کیلو عبیدالله پروانه از بجنورد و در وزن 130 کیلوگرم حسین روحانی از بجنورد مقام های نخست این رقابت ها را کسب کردند.

رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی گفت: در انتها نتایج تیمی بجنورد مقام نخست، اسفراین مقام دوم و شیروان مقام سوم تیمی مسابقات رشته فرنگی را کسب کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5438

به "مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان خراسان شمالی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان خراسان شمالی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید