هوای تهران امروز و فردا سالم است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از سالم بودن هوای تهران طی امروز (6اردیبهشت ماه) اطلاع داد.

هوای تهران امروز و فردا سالم است

حسین شهبازی در گفت وگو با خبرنگاران،اظهارکرد: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، با وجود افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق و آلاینده ازن در برخی ساعات امروز (6 اردیبهشت) وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط مطلوب واقع شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس انتظار می رود در صبحگاه هفتمین روز از اردیبهشت 98، افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده گردد و همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی تا بعدازظهر، وضعیت کیفیت هوای پایتخت در شرایط بهتری قرار گیرد.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اضافه نمود: پیش بینی های صورت گرفته در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (6 اردیبهشت) است و برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر افزایش میزان ابرناکی و وزش باد موثر با بزرگی سه تا پنج متر بر ثانیه انتظار می رود. این وضعیت جوی تا فردا (7 اردیبهشت) کم و بیش ادامه دارد و برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد موثر خواهد بود.

به گفته شهبازی، دمای تهران تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با میانگین 53 در شرایط سالم واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20907

به "هوای تهران امروز و فردا سالم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تهران امروز و فردا سالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید